nagelfix!

Hallå! Nu är jag hemma från Luleå svängen nr 2. Eller ja, jag har faktiskt varit hemma ända sen före åtta någon gång :) När jag kom hem från Luleå så satte jag igång nästan direkt med att fixa mig egna gelenaglar, brukar alltid vara Emelie som får fixa det eftersom att hon har riktiga sånna där fix saker! Men jag fick nöja mig med depend grejs, blev faktiskt bättre än väntat eftersom att det faktiskt var första gången, haha ;-) Tog dock 1,5 timme pga att jag är så jävla petig när det gäller att fila till naglarna och jag är fortfarande inte nöjd, haha..  
 
Nu iallafall sitter jag och kollar på film med Linn, ska nog strax röra mig mot sängen och se någon film tills jag somnar. Standard! Imorgon är det fredag, men för min del händer nog ingenting speciellt, jag ska ju försöka mig på att bli frisk, men det är sååå tråkigt..
 
Använde mig utav sånt här som jag köpte på Lindex :)
 
Och så resultatet! Ska dock måla någon färg på dom imorgon.. Blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0