my day!

Hallå! Ligger just nu i sängen och tar det lugnt, är helt slut efter en dag i Luleå med Johanna och allt vandrande + lite för lite timmars sömn inatt också..  Men iallafall, jag och Johanna har varit och shoppat, eller jag kom inte hem med mycket men något kom jag iallafall hem med! 
 
När jag kom hem så gick jag direkt försökte vilade men går inte att sova när jag har fått hosta som ett svin, åh. Ska jag aldrig bli frisk eller? Borde låsas in och inte gå ut på flera dagar. Kan inte låta bli att göra massa saker fastän jag är sjuk..  Nu tar jag och kastar in bild på det jag har köpt, sen ska jag nog iväg till Luleå igen.. Plikten kallar, u know!
 
Mascara - H&M
Topp - Gina Tricot
Topp - Gina Tricot
Sportbh - Stadium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0