2013!

Heeej och gott nytt år på er! Eller säger man så dagen efter? Ja skit samma.. Nu har jag iallafall vaknat till liv, tror jag iallafall. Har nyss duschat så jag känner mig lite mer som en människa igen, gud vad jobbigt, jag orkar inte med att vara bakis..  Men min underbara mamma for just och hämtade en kebabrulle åt mig som ska bli min medicin idag!
 
Jag hade iallafall ett grymt nyår, hade hur roligt som helst med massa människor :) Firade 12 slaget såklart med raketer och nyårs pussar! Traditioner ni vet..  Kom hem kring 3 inatt och deckade gaaanska fort!  Nu har ni fått lite livstecken utav mig så nu ska jag vänta på att mamma kommer hem med maten och bara vräka i mig! Mums..
 
Bild från igår :)

Kommentarer
Postat av: Stefano calsone

Varför tar du bort min brors kommentarer? :-( Jäääävla slyna

Svar: Åh, fan vilken slyna jag är för det. Förlåt, ska aldrig göra om det <3<3
eveliinae.webblogg.se

2013-01-02 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0