woho!

Har precis tagit med en dusch som var helt jävla underbart skönt. Man känner sig som en ny människa då man får håret duschat haha, försöker låta bli att duscha mitt hår varje dag (eftersom att det sliter tydligen som fan på håret..?) så när jag hoppar öven en dag blir jag hel tokig... Nu känner jag mig som en ny människa med nytvättat & fräsht hår. Förstår mig inte på folk som kan duscha håret en gång i veckan, ok det finns ju torrschampoo men jag hade fan gått in i väggen!!
 
Nåväl, från det ena till det andra så loggade jag nyss in på min mejl och såg att mitt HM paket har skickats, leggingsen jag besällde fanns inte inne då jag beställde och därmed inte kom direkt men nu är mina skor och leggings påväg. Åh, mitt liv fick genast lite ljus. Hihi!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0