@tråkigt..

Sitter just nu och pillar navel i brist på annat att göra. Varför ska jag alltid fixa mig klart så jävla fort?! Undra när jag ska inse att jag faktiskt inte tar lika lång tid på mig som jag tror jag gör, men då tänker jag ju självklart alltid att TÄNK om någonting går fel och jag behöver mer tid. Jag har nog hunnit duscha å fixa mig minst 2 gånger på den tiden jag tror jag tar på mig under en fixning.. Haha. Herregud!
 
Nåväl, här sitter jag iallafall och myser i min onepiece, orkar inte ta på mig några osköna kläder ännu. Min onepiece är för skön för det, orkar inte dra på mig tighta byxor som man inte kan röra sig i förän det blir dags att fara, hahahah...
 
Som tidfördriv har jag även hunnit fota 150 egobilder. NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0