tråkigt 1234567

 
KÄRLEK:
Är du kär just nu? – Nepp
Har du någon kille just nu?- Nej
Har du dumpat någon?- Aa
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? – Säkert någon gång i mina unga dagar! haha 
Vem kramade du senast? – Vet inte riktigt 
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? – Nej, inte nånstans 

SKOLA:
Är du duktig i skolan? – Är väl inget mvg barn, men jag kämpar på och gör det bästa jag kan :)
Har du bra betyg? – Jag är nöjd, självklart skulle dom kunna vara bättre men det går ju å ändra :)
Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja, hat åt krippans prov 
Har du fått ett bra resultat på ett prov? – Japp
Sköter du dej i skolan?- Jadå
Har du tuggat tuggummi under skoltid? – Javafan?XD
Haft mobilen på lektionstid? – Ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? – Ja, men ibland måste man faktiskt svara.....

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? – Ja
Trivs hemma? – Ja 
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Haha, typ en timme sen återvänt 
Har skrikit och slagit din mamma? – Inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – Nej.. Det är nog mest jag som ger utskällningar hahah.. Nä skoja bara
Vem betyder mest för dej i din familj? – Alla betyder väl antagligen lika mycket
Du älskar din familj oavsett vad som händer? – Inte precis om dom skulle mörda någon annan familjemedlem eller så, men annars aa

VÄNNER:
Du har vänner? – Jajemän
Du brukar vara med? – Olika
Vem/vilka var du med sist? – The people on the school
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? – Men ja!
Är det okej att ha kill-kompisar? – Absolut
Har du pussat någon av dina kompisar? – Adå
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – Nej?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – Nixpix
Har du fått nån ny kompis denna månad?- Ne de tror jag väl inte 

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? – Sminkar mig då jag är på skolan eller ska någonstans, men är jag bara hemma så sminkar jag mig aldrig 
Tar kort på dina bröst? – Nej
Super dej packad varje helg? – Nej, fyfan så äckligt less alkohol å festande så jag dör haha
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? – Plattar håret ja, men någon fjortisfrisyr kan jag inte påstå
Ditt hår e knallblont? – Nej

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? – Jadå
Brukar du dricka alkohol? – Ja 
Har du druckit öl? – Ja
Tycker du om öl? – Vissa öler! Finns ju vissa som inte ens är drickbara haha 

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? – Beror väl vad som menas som kriminellt i denna stund 
Vill du bli kriminell? - Nej?
Varför gör du sånt här? – Jag vet inte, buhuu!:(:(
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? – Ja asså man har ju haft sina funderingar ibland hahahah
Har du suttit i fängelset? – Nej
Vill du hamna i fängelset? – Nej????!?!

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? – Det kommer väl å går
När grät du senast? – Minns inte
Du har gråtit över en kille? – Har jag säkert 
Vem bråkade du senast med? – I don't remember

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0