torsdag!

Goddag! Ligger i min renbäddade säng och myser i mitt ny städade rum. Tack mamsen ♥  
 
Idag har jag inte haft någon jobbig skoldag alls, hade ingen matte idag så slutade tjugo över 11. Helt ok! Fast fick dock inte veta det förän efter 12 någon gång så missade ju självklart 11 bussen.. Men iallafall, imorgon är det fredag, fan vad skönt med helg. Jag fyller år imorgon, wiho.. Fest
 
Nåjå, vad ska jag göra ikväll då? Ingenting, förhoppningsvis bara ligga och slöa. Här ska jag iallafall ligga och slöa tills det är middag och sen måste jag till ica en sväng och hämta ut paketet från Gina Tricot. Wiho!! Är som ett litet barn på julafton!
 
Åt en gudomlig räkbaugette från sjukan idag, muuums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0