TORSDAG!!

Helu!  Ska vi berätta vad jag har gjort idag då.. Ah, då gör vi det!   Vaknade, fixade mig, for till skolan eller nej. Vi hoppade av just före kalixbron och krigade över kalixbron där det blåste somfan och var 084492395 grader kallt. Vi skulle promma till ängla gården, när vi äntligen var framme satte nog allting igång rätt fort så blev där till kring tio i 11 där jag tog bussen hem och tog mig en timmes pn innan jag for till luleå på min jävla "linsträning" haha. Vilket gick bra, behövde bara testa en gång så det gick ju fort så nu har jag äntligen linser och ser bra igen. Fan vad skönt!  Nu återstår det bara att se om min huvudvärk blir något bättre, annars går jag in i väggen tusen gånger om. 
 
Imorgon är det fredag, jag har en lektion 10 i 10 och det är idrott där vi har kondition. Ska jag orka? Jag som inte har någon kondition ska ju inte ens behöva göra detta typ hahaha.. Nåväl, vi får väl se hur det blir med det. Sen får jag se vad jag hittar på imorgon, kanske fredagsmys med ett par stycken. Hm, vi får väl se! Är sugen på bio... Ska kolla vad kalix bion har att erbjuda. Nåväl, vi hörs senare nu ska jag kolla bio och sen se klart mitt andra avenyn avsnitt och kasta mig i duschen. Tjo!
 
Hah, ursäkta skärpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0