torsdaaag

Tjoho! Har inte orkat blogga på hela dagen idag, vad ska jag liksom skriva när det enda jag gör är att ligga i sängen och dö hela dagen..?  Finns inte mycket roligt att läsa då haha.  For som sagt inte till skolan idag och blir inte att fara imorgon heller. Fast har endå bara 2 lektioner imorgon så missar inget viktigt direkt. 
 
Har senare idag hållt på fixa med min nya byrolåda och damsugit den, torkat invändigt och flyttat över mina kläder som jag har haft i min gamla till den nya. Nu kan jag äntligen få stängt lådorna utan att verkligen pressa haha!  Om jag orkar imorgon så ska jag ta och ge garderoben en omgång också, det behövs! Garderobs dörren går knappt att stänga eftersom att det typ hänger ut kläder.. Åh, jag hatar att städa garderober och sånt för det blir ändå lika stökigt efter bara några dagar igen.. Nåväl, nu ska jag se lite tv och ta det lugnt. 
 
Gamla byron
Nya byron! Mycket större, mycket mer plats! Måste bara ta och fixa en ny spik i väggen så jag får tavlan upphängd igen eftersom att den hamnade så jävla långt ner eftersom att den här byron är lite högre än den gamla, sen är det så gott som klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0