tisdag

Hallå! Har inte haft tid att blogga idag, har som sagt haft skola som alla andra övriga veckodagar. Gud så tråkigt! Jag är sååå less skolan och vissa lärare som finns i närheten. ÅH! Dock inte mina mentorer, dom är underbara.. Nåväl, har haft en värdelös skoldag idag, efter skolan for jag på lyktan med Jennelie och köpte fika och for sedan till hennes pappas jobb och fikade och gick sen ner till willys för att inhandla hårspray & pk och sedan vandrade jag till bussen och hemmåt..
 
När jag kom hem snörde jag mig i sängen i ett tag tills mamma och pappa kom hem med kinamat till mig. Mums!♥  Tycker dom är skyldig mig detta eftersom att dom har bokat utlandsresa och tänker fara utomlands utan mig om 2 veckor. Hatar skolan och deras nya "regler", jag vill ha sommarlov igen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0