tisdag avklarad!

Då var tisdagen avklarad, fan vad skönt. Har inte alls haft särskilt jobbiga lektioner idag så ska inte klaga! Slutade någon gång efter 1, väntade på att mamma skulle komma och hämta mig så for vi på chili och skulle fynda något men allt snyggt jag hittade fanns inte i min storlek, antingen för stort eller för litet. Fan!
 
När jag kom hem gjorde jag en smootie(stavning?) med Linn, satt jävligt bra. Sen fick jag en dunder idé att byta plopp på tungstaven till en rosa diamant plopp istället hihi! Eftersom att jag inte får byta stav förän nästa vecka typ så kör jag istället på att vara cool och byta plopp.... Heh...
 
Nu ligger jag i sängen och ska käka taco chips & guacamole, fan vad gott. Flotta sönder till pretty little liars, orka tänka på vikten när världen är dränkt utav gotta.. ♥  Eller...? Ok, snart ska jag ta tag i träningen och allt.. Men först måst jag äta upp mig lite!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0