sova säng

Har precis krymit ner i min älskade säng och här avslutar jag denna helg som har varit helt okej! Ikväll har jag gjort några läxor som jag helt glömt bort att jag haft så nu har jag fått dom klara, skönt det iallafall.. Sen har jag sett X factor och bara tagit det lugnt.  Mina ben värker, vilket är ett tecken på att jag är trött. Ingen tycker det är normalt att jag säger att mina ben värker då jag är trött, men det gör dom. Istället för att gäspa å ha mig så värker benen!  Så skönt å lägga sig i sängen å känna benen värka sådär lite och så är man helt slut i kroppen, då är det ett tecken på att jag snart somnar! Så nu ska jag ta och slå igång andra avenyn och somna åt det. Imorgon är det skola, alarmet ringer 05.50, kill meeee. 
 
Coolgirl_96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0