söndagskväll

Hellå! Sitter just nu framför tven och ska strax vandra till köket och koka mig en kopp té och göra mig en löjromsmacka. Gud så gott, helt ok att avsluta helgen med det!  Känns jävligt tungt med skola imorgon, men jag måste ju... Som tur är så slutar jag halv 2 så ska väl inte gråta floder direkt, nu ska jag koka té mot min onda hals och göra en löjromsmacka & hoppas på att min hals mår bra imorgon!  Vi hörs senare eller imorgon, pusss
 
Hittade denna film på swefilmer igår. Var riktig jävla glädje! Har sökt den som ett tok och såg sedan att den kommit upp på swefilmer. Det var en av mina favvo-filmer då jag var yngre. Det blir min sovfilm idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0