söndag, hemska söndag

Hallå! Har precis svept i mig lite kebab, det satt där det skulle.. Eller gjorde det det? Ah, mätt som fan blev jag iallafall.  Nu ligger jag i sängen och bearbetar matkoman och tänker vräka i mig lite gokakor som mamma bakade tills då jag fyllde år men det blev över waaay to much och jag firar.
 
Igår blev det mys med flickoor hos jennelie. Vi såg någon film som hette sex studio, haha och vräkte i oss olika frukter/grönsaket + dipp. Omnomnom.  Kom hem kring efter 12 någon gång och deckade direkt, nu ska jag se pretty little liars och käka kaka. Imorgon är det skola, jag hatar skolan.
 
Bild från igår! Hehee mysig amanda är, och det säger jag med kärlek.

Kommentarer
Postat av: angelica

hejhej! :)

Haft en bra helg?

Jättefin blogg! Kram^^

2012-09-09 @ 14:29:34
URL: http://www.annaangelicaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0