söndag

Tjoho!  Idag mår jag myycket bättre. Fan vad skönt!  Fast imorse mådde jag skit, men det gör man ju typ alltid på mornarna och det blev bättre senare. Så nu mår jag mycket bättre och håller tummarna på att jag ska kunna fara till skolan imorgon, känner att jag inte får vara borta mer. Får panik och stress haha!  Hade tänkt vara duktig och göra lite uppgifter som jag inte gjort. Eller ah, en uppgift och så hittar jag självklart inte bladet. Fan vad jobbigt! 
 
Nåväl, idag har mamma och pappa övergett mig och stuckit till turkiet. Fan vad surt! Först hade dom tänkt ta med oss men eftersom att man inte får ta ledigt från skolan så får vi stanna hemma, åh vad tråkigt.. Men får ju hoppas på att dom kommer hem med något fint åt mig, som t.ex en vattenpipa! Hihi.  Nu ska jag kolla barnprogram och smutta på min pk. Vi hörs senare!  
 
Hahah, har alltid undrat hur detta ska gå till. Nu har jag mitt svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0