sjukt less att vara sjuk..

Åh hej! Jag överlevde natten trots min hemska sjuka som kom helt plötsligt. Idag mår jag ännu sämre, har ännu högre feber, ondare i halsen, öron och förkyld som fan. Jag orkar inte, seriööst!!   Har inte kunnat sova något inatt knappt utan varje gång jag har hög feber och är sjuk så drömmer jag helt sjuka saker, jag somnar, vaknar, somnar, vaknar osv hela tiden och det värsta av allt är ju att ligga å svettas som en gris ena sekunden och andra sekunden håller man på att frysa ihjäl..
 
Också har jag lyckats sova på ett helt knasigt sätt så hur jag än nu ligger i sängen gör nacken skit ont. Åh, självklart ska allting komma på en gång. Standard!  Idag ska jag väl inte göra någonting alls, tycka synd om mig själv.. Imorgon lämnar mamma & pappa mig och åker till turkiet, vem fan ska ta hand om mig då?!?!!? Jag orkar inte leva, inte idag, inte imorgon.
 
Tack gud för att Andra Avenyn finns då man är sjuk och har skit tråkigt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0