sjuk som ett as, men helg har vi iallafall!

Tänkte visa livstecken även fast jag är mer död än levande. Jag vet inte vad min kropp håller på med men jag mår mer än skit just nu. Minns inte sist jag var så här jävla sjuk, har glömt bort hur hemskt det var. fyyfaaon! Bara för att jag sa igår efter att jag hade krigat ute i regnet att jag kommer bli sjuk så blir jag sjukare än någonsin. Imorse hade jag bara ont i halsen, sen tar jag en pn efter skolan och mår mer än hemskt. 
 
Lagomt kul att bli helt sjuk när man väl får helg? Eh, ne.  Jag vill ju göra något kul, umgås med kul folk osv.. Jag som hade planer att fara till luleå på bio och få käka varma chips men nix det lär ju inte heller bli av. Idag ska jag knarka ipren, halstabletter, sniffa neseril och bara må allmänt skit och kolla på andra avenyn. Nu ska jag ringa å be mamma köpa godis åt mig, hejdååå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0