shoppat!

Hallå! Är redan faktiskt hemma från luleå, fick med mig några klädes plagg iallafall... Hade inga planer på att stor shoppa så fick med mig hem endast nödvändiga saker, typ.. Hehe!  Nu ligger jag i sängen och har ont i magen, jag orkar inte resa mig upp igen för att hämta min medicin mot det så ligger här och krampar istället!
 
Tar väl och kastar in en bild på det jag köpt, eller har faktiskt inte spenderat så mycket pengar utan bara spenderat upp mitt presentkort på gina, hehee!
 
Båda koftorna är från gina
 Och jag som alla andra måste även ha en såkallad "turksjal?" Fett mysig - Gina 
Blus från hm
Puder från Lindex 
Nagelack från lindex
Denna klocka fick jag i present fast har varit och bytit färg från lila till vit, nöjdtjej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0