sämst uppdatering idag, vet ni varför!?

Jo nu är det såhär att idag har jag inte haft tid till och blogga och då menar jag att jag faktiskt har haft fullt upp och inte bara lagt ner denna dag på att sova flera timmar efter skolan. Nepp! Jag hann blunda i en kvart efter att jag kom hem från skolan så fick jag stiga upp igen och fara till Luleå med familjen. 
 
När jag kom till Luleå så for vi till smart eyes och kollade om dom hade någon ledig tid just då så jag kunde göra en ny synkontroll och det fick jag så där blev jag i nästan en timma och gjorde undersökning och beställde mig linser. Fan vad skönt att kunna se igen!!!  Har haft så hemsk huvudvärk på sista tiden pga att jag inte använder glasögonen och mina ögon blir överansträngda.. Det är hemskt att gå runt med hemsk huvudvärk varje dag hela dagen, på torsdag blir jag människa igen och kan se! Fan vad sjukt dålig min syn hade blivit sen 3 år sen, inte undra på att jag aldrig ser någonting! Fan vad skönt det ska bli att kunna se igen, haha:)
 
När alla i familjen var klar med sitt drog till självklart till max och fick oss en välförtjänt middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0