Orkar inte med rubriker

Hejsaan! Tänkte sätta mig här och gnälla lite till och bara tycka synd om mig själv och över hur jag mår. Men nästan det kändes jobbigt haha..  Har faktiskt tagit mig upp nu från sängen, bättre sent än aldrig ;-) Skulle vara duktig och tömma min gamla byrolåda och häva in min nya stora byrolåda i mitt rum och fylla den men orkar jag det? Eh ne.. För jobbigt!  
 
Ahjaa, kanske ska jag idas gå och kasta mig i duschen. Måste ju typ till skolan imorgon eftersom att vi ska få ha nå möte med våra mentorer. Kanske vore bra och fara då så jag inte missar det ;p  Men det får vi väl se hur det blir med det imorgon då jag vaknar då jag vet hur jag mår. Just nu så mår jag fan sämre än i morse, orkar intee
 
Min medicin idag  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0