måndag, hatade måndag!

Hallå! Har inte orkar blogga något idag, det är för tråkigt och jag är för trött efter skolan. Har iallafall nyligt duschat och nu har jag just smörjt in mig i brun utan sol, var tvungen att köpa en bara för att jag inte klarar av att vara helt blek... Har testat på en ny brun utan sol och hoppas på att man inte bli lika jävla orange av den, apoteket brukar ha bra brun utan sol så nu ska vi testa å kolla hur denna är!!  Imorgon vankas det skolfoto, fan vad tråkigt. Ska jag orka ens vara med? Blir ju likest alltid skitful ALLA ÅR..  Något positivt med morgondagen är väl att jag har sovmorgon till 10 tur det iallafall! Nu ska jag se x-factor och tanka över lite ny musik till telefjonken ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Fin tjej och fin blogg :)
Skulle vara jättekul om du ville kommentera/följa
min blogg oxå: elllenz.blogg.se

Ha en bra dag, kram!

2012-09-18 @ 20:30:42
URL: http://elllenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0