måndag förfan!

Eftersom att det är måndag idag tycker jag att det är fullt tillåtet med världens kassaste uppdatering. När jag slutade skolan idag får jag med Johanna och köpte thaiimat, det var jävligt gott! Sen vandrade vi till chili och jag fyndade en helt vanligt svart stickad tröja! Och det bästa av allt var att jag hade presentkort så behövde inte betala ett ända öre haha.  
 
När jag kom hem från skolan slocknade jag och sov så jävla hårt så att när jag vaknade så visste jag inte var jag var, vilken tid på dygnet det var + att jag hade haft världens och då menar jag fan världens sjukaste dröm. Oherregud!! Nu vet jag vad jag INTE ska göra för att uppleva detta. Vissa människor kommer jag aldrig kunna ta seriöst igen, hahaha åherregud!!  Nu har jag iallafall förstått att allt är var en dröm (som tur var) och nu ska jag plugga glosor som jag kom på att jag har imorgon, hatar engelska & självklart ska våran engelska lärare då mata på med engelska uppgifter hela tiden.
 
Skitkass bild på tröjan, men det får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0