måndag avklarad..

Hallå! Har inte orkat blogga något sen jag kom hem från skolan, är feting less att vara sjuk och jag tvingar mig ändå till skolan.. Inte undra på att det inte blir bättre!  Idag har det varit en sjuhelvetes tråkig skoldag, har inte gjort någonting vettigt känns det som.  Det intressantaste jag kommer idag är nog boken jag lånade på biblioteket! Eller har faktiskt varit på kum och lämnat klamydia prov endast för att man vinner saker på det idag eftersom att det är klamydiaveckan haha... Hehehee, dock vann jag ett flowpass.. Alla andra vann helt roliga saker!!!  Fick också en jätte söt sminkväska också, hihi..  Jag är så dum, jag går och gör allting bara för att få saker som jag ändå aldrig kommer använda. Haha!!  Får väl hoppas på att dom inte ringer upp mig på måndag med dåliga nyheter.. Haha nej jag bara skoja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0