lördag

Godmorgon! Har nyligt vaknat och ligger nu i sängen och dör, är dö jävla trött fortfarande efter 12 timmars sömn.. Men ska försöka dra mig upp och gå och äta någonting, sen duscha & fixa mig för sen ska jag iväg på handledar kurs så jag får börja övningsköra så fort som möjligt eftersom att lilla jaag fyller 16 på fredag hehee..  Men vem sätter egentligen handledar kurs på en LÖRDAG?! Tur jag inte är bakfull eller så haha.. Ska bli jobbigt å sitta på en "onödig" kurs i 3 timmar, tur som fan att Johanna också ska haha! Nä, nu ska jag stiga upp och göra mig nå mat i min ensamhet. Hela familjen har övergivit mig och farit till luleå och köpt presenter åt mig, och jag får inte följa:(
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0