lördag!

Godmorgon! Idag äre lördag, eller ah klart som fan det är lördag när det var fredag igår men iallafall.. Har nyss målat naglarna så nu e dom lite mer fina än vad dom varit tidigare och nu sitter jag på sängen och väntar på att dom ska torka sen ska jag nog kasta mig i duschen och sen fixa mig någon gång. Ikväll blir det att fira Linn som fyllde 18 igår, hoppas på en bra kväll trotsar huvudvärken för henne. Världens bästa syster eller? Nåväl, nu ut på morgonrök och sen kasta mig i duschen, fy vad jobbigt allt lät!
 
Eftersom att jag inte vet vad jag ska lägga ut en bild så blire en bild på mina naglar i brist på annat, haha.. Lägg märke till mitt vackra plåster på lillfingret. Min satans långa, fina nagel gick av på mitten buhu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0