lalala..

Heluu, har inte orkat uppdatera någonting idag. Varför? Jo.. För att mitt huvud har kaosat med mig hela dagen, den sista tiden av lektionen innan jag beslutade mig för att fara hem var fan hemsk... Less min ständiga huvudvärk! Ska ta bort hjärnan och hyra någon smart jävel som får tänka åt mig istället, lära sig saker osv..  Har nog fullt minne i huvudet eller något sådant.. 
 
 Nä, for hem från skolan näst sista lektionen och när jag kom hem somnade jag direkt och vaknade tills de var middagsdax. Är fortfarande trött som en dåre men har ingen ro att ligga och sova, ska stiga upp och måla naglarna hihi! Så kul när jag har en massa nya nagelack och sånna där nail stickers eller vad det heter. Hihihih!!  Ska nog duscha först, har en tendens till att gå in i duschen för fort efter nagelmålningen och så är allt förstört..  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0