lalala

Heluu! I brist på annat så sitter jag här och bloggar. Vad ska jag skriva? Ska jag klaga lite? Haha nej skoja bara. Har tidsfördrivt tiden med lite duschning, filat och målat till naglarna lite och sånt som tar lite tid. Nu är jag helt paranoid att jag ögoninflamation för att det kladdar i mina ögon. Haha, snälla nån..!! 
 
Skulle bli självmordsbenägen på riktigt om det var så. Måste googla lite på det! Har ju aldrig haft det så hur ska jag veta hur det är.. Jag ser fan iallafall suddigare än vad jag brukar göra, eller så inbillar jag mig bara att jag ser skit suddigt för att jag inte har linserna i och är ju nu mera van att inte se så suddigt haha.. Ska rota fram lite om ögoninflamation på google. Ja jag är lite hypokondiker av mig, men det borde ni väl redan förstått haha. ( är extra nojjig över att jag har fått det eftersom att det stod på nå jävla blad jag fick av optikern att man kan få det om man har linserna i medans man är förkyld eller något sådant sjukt... OMGOMGOMG) Vi hörs sen!!!
 
Hihi, rosa & glitter ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0