Kvällen!

Godkväll! Ikväll har jag varit duktig och plockat fram matteboken och fått mig ungefär 40 minuters räkning. Har bara en sida kvar som ska vara klar till på torsdag som jag tar och gör imorgon istället. Någonting har gått fel när jag Evelina Eriksson (fd iv i matte) tycker att det faktiskt är kul med matte nu mera. Det är ju fan skitroligt när man kan och förstår!  
 
Efter pluggningen så tog jag mig en dusch och nu sitter jag framför tven och kollar tv och väntar på att klockan ska slå nio så Svenska hollywood fruar ska börja. Favvo program ;-) Haha. Sen blir det sängen, imorgon är det onsdag vilket betyder lång skoldag till 15.30. Skjut mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0