kalaaas

Mitt liv fick  just lite ljus i sig, imorgon öppnar äntligen en pizzeria här igen! Har varit utan pizzeria i snart.. 10 månader?!!? DET ÄR SJUKT, DET ÄR HEMSKT. Mitt liv är räddat, mina självmordstankar försvinner (skämtosido har inga självmordstankar), ja ni förstår.  En pizzeria gör allt bättre, bara dom nu fixar att göra en jävla pizza!  
 
Från pizza till kalas, släkten är här å firar Linn och jag har precis stängt in mig på rummet, orkar inte vara ute bland en massa folk är helt jävla slut och klockan är bara tjugo över 6.. Hur ska jag orka?!  Tur att detta är sista kalaset i vårat hus tills det är mars. Det är tungt att ha 3 i familjen som fyller år i september dvs en varje vecka nästan + bella som fyller år första oktober haha. Oherregud! Snart är kalasen ÖVER.
 
Jag ska ta och sätta till mig bekvämt, ta mitt pringelsrör, vräka i mig chips och se andra avenyn tills någonting händer. Kanske tills allt folk har farit så jag ryms vid köksbordet och kan få fika lite.... Heheee
 
Kastar in en halvful bild från tidigare idag, ny duschat å köret! Eller ah, smink hade jag hunnit sätta på plats ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0