imorgon är det fredag!

Heeejsan bloggen. Idag är det torsdag, vilket betyder att det är fredag imorgon och det betyder endast 2 lektioner, 3 timmar. Sen får jag helg. Wiho! Iallafall.. Idag har det varit en helt okej lugn skoldag direkt jag kom hem från skolan hade mamma fixat käk åt mig så åt och sen deckade jag direkt i sängen tills nu typ.  Det är inte ok med mina brutala powernaps men det brukar faktiskt inte påverka min sömn på natten särskilt mycket, tur är väl det..
 
Nåväl, har väl ingenting att berätta om. Ska ringa och få tag i mamma som är i luleå så hon kan köpa en naturgodis åt mig. Omnomnom..  Nu ska jag kolla lite på h&m's utbud av kläder, måste seriöst beställa hem något. Sen ska jag ta tag i några av mina 100 skoluppgifter.. Okej, några av mina 3 skoluppgifter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0