hatar livet för sekunden

Är trött och sur. Vilken ovanlig kombination, eller?  Nä. Fyfan, hatar att vara trött och tjurig. Hatar allt & alla just nu så gör det bästa av situationen och sover. Har inte fått någon powernap idag, är för trött så orkar inte se svenska hollywood fruar heller för att jag är så jävla trött därför är jag också sur. 
 
Jag vill seriöst inte stiga upp och fara på skola imorgon, fast det är redan onsdag imorgon.. Fast jag har lång skoldag, åhnej :( Kan jag inte vakna upp imorgon och vara dödssjuk, börjar faktiskt friskna till nu men imorgon får jag mer än gärna vara dödssjuk.
 
Det var allt för mig, har nog klagat färdigt nu. Nu ska jag sova och hoppas på att vakna på rätt sida imorgon, har vaknat helt galet fel imorse och så vaknade jag med världens värk i nacken (för att jag sovit och vaknat fel).
 
Åh jag spårar. Godnatt för fan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0