godnatt..

Sen jag bloggade  sist vilket var drygt en timma sen, kanske mer så har jag iallafall hunnit bryta foten på något vis då jag borstade tänderna. Nu tänker ni säkert att jag borstar tänderna med foten, men nej det gör jag inte. Hade inte ont före jag borstade men efteråt, så det måste haft hänt någon olycka däremellan! Nu ligger jag iallafall i sängen och min fot värker, känns som att den kommer trilla av typ..
 
Tänkte vara duktig och lägga mig tidigt och läsa min bok jag lånade på bibloteket idag för vi ska läsa en bok på svenskan. Så började läsa där jag avslutade idag och tog inte länge innan jag klappade igen boken och insåg att det är fel tidpunkt att läsa en sånn läskig bok. Kommer ha mardrömmar, kommer bli psykiskt sjuk av den. Tur jag går vård & omsorg så mina klasskamrater kan ta hand om mig när jag spårar.. Skiter i bokläsandet och slår igång pretty little liars, lite mindre läskigt iallafall.. Godnatt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0