godnatt som fasen

Klockan är faktiskt bara 1 och jag är redan hemma i sängen, någonting är fel? Jag börjar seriöst bli pensionär. Lämnar fester före fan, föredrar sängen före fest, orkar inte fara ut & umgås med folk eftersom att jag har min uber sköna säng. Jag har helt enkelt blivit en toffel, trodde aldrig jag skulle säga behöva säga eller skriva detta. Älskar livet hemma i sängen framför en massa gott, film & bra sällskap. ♥
 
Ska dock inte ljuga över kvällen, har förtärt alkohol med trevligt folk och haft det jävligt bra. Men efter att åkt på ett jävla flak påvägen till matte från hans stuga gör nog inte min sjuka något bättre. Fan vad kallt, blött och jävligt det var men jag överlevde fan! 
 
Nu har jag feta funderingar på att gå ut till vårat ena kylskåp i garaget där jag har min pizza som inte rymdes i kylskåpet här inne och värma & äta den men allt det känns för jobbigt så jag tar mitt pringelsrör och vräker i mig chips som fan, och vatten och hoppas på att baksmällan imorgon är hyffsat snäll med mig. Nu ska jag ta och sova, det värker i hela kroppen, kommer vakna upp med bakfylla å träningsvärk efter denna kväll haha. Tack & godnatt!
 
Sprider lite kärlek i min säng, cp skadad som jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0