godnatt..

Helå! Har precis krypit ner i min gode sköna och älskade säng. Nu ligger jag och kollar på om jag hittar någonting snyggt på h&m, bara för att jag vill klicka hem någonting för första gången på ett eget konto så hittar jag självklart ingenting att beställa.  Hittar jag fan ingen snygg tröja, byxa eller något så går jag lös på underkläderna istället. Där finns det alltid någonting!!  Eller smycken, eheh 
 
ÅH, jag spårar. Fan vad jag bloggar och så bloggar jag om helt ointressanta och sjuka saker. Jag är en sjuk människa som behöver vård. Varför går jag fri i denna värld? Hur tillåter mina föräldrar detta. 
 
Kom lite glädjetårar då jag insåg att jag vunnit på triss för första gången i mitt liv. Hela trettio kronor, vilket betyder att jag köper en ny lott och blir miljonär på den istället!! Nu kan jag ju gå lös på h&m's hemsida, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0