godnaatt!

Heluu! Har precis hoppat ner i sängen och tar det lugnt. Ligger och funderar på att orka ställa mig upp och gå hela en meter till mitt bord där min hårolja står så jag kan kleta in det i håret så jag slipper göra det imorgon, men orken protesterar. Hm, kanske orkar efter detta inlägg haha.  Ikväll har jag inte gjort något speciellt, har premiär bytt stav i tungan. Fan så skönt och slippa dendär äckligt långa saken nu som kommer emellan tänderna då&då då man sitter och äter.... Nu ska hämta håroljan, häva det i håret, slå igång pll & invänta sömnen. Godnatt!
 
 Före....
Efter...
 
Och nej, piercingen är inte sådär sne i verkligheten som den ser ut å vara på understa bilden... Den är faktiskt på mitten av tungan då jag inte håller den sådär fult, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0