fredagen!

Lördag idag då.. Vad säger vi om detta? Jobbigt å leva idag.
 
Hade iallafall en mycket trevlig kväll igår med dom allra bästa. Tack så mycket tjejor ♥  Kring 12 tiden rullade vi mot kalix och där var det egentligen inget ös över huvudtaget.  Jag hamnade hos Emelie kring 2 tiden, vaknade kring 6 tiden och har typ kramat toan fram & tillbaka sen dess hahahah så pappa fick komma å hämta mig kring halv 9 så fick komma mig hem till min älskade säng och må skit här istället ♥
 
Nu ligger jag i sängen och dricker pk och väntar på att mamma ska göra klart spagetti och köttfärsås åt mig. Är sjukt hungrig med tanke på att jag är helt jävla tömd i magen, skulle fan varit smal om jag hade varit alkoholist, if you know what I mean ;-)   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0