fredag, härliga fredag!

Goddagens! Ligger i sängen och drar mig och funderar på att stiga upp och kasta mig i duschen.. Idag kan jag inte bara ligga och dega i sängen hela dagen, det är ju faktiskt fredag och Linn fyller hela 18 år idag så hela tjocka släkten ska väl hit på kalas senare ikväll. 
 
Idag har jag inte hunnit med mycket, blev väckt typ tjugo i 6 och krigade mig upp endast för att gå å uppvakta linn haha.. Fan vad jobbigt det var! Sen lyckades jag somna om till halv 10 tills Bella kom hit och lämnade willy, eller galningen som jag kallar honom och där var det slut sovet!  
 
Är trött som fan, ska försöka dra mig upp ur sängen och duscha så kanske jag piggnar till lite men lär ju förskjuta det i 1,2 timmar till.. Det är ju standard...
 
Grattis Linn! ♥  Nu väntar jag på du ska ta tag i körkoret så du är till någon nyttja, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0