Everything about last night

Goddagens! Blev inte mycket bloggande igår men det tar jag igen nu.  Det blev en lugn födelsedag igår trotts allt, dock jävligt skönt att slippa vara bakis + att jag hade nog varit ännu sjukare idag än vad jag redan är om jag hade farit ut igår haha. Tur jag stannade hemma!  Tar igen det nästa helg då jag firas igen, eheh
 
Men iallafall, igår var släkten här och "firade" mig, fick flera fina presenter och så!  Nu idag ska jag nog bara ta det lugnt om det inte kanske blir några festligheter ikväll men känns bara dumt å häva mig ut och göra mig sjukare för jag får inte bli sjuk för jag tänker inte vara borta från skolan...
 
Nåväl, blev som sagt en lugn kväll igår hemma med släkt, familj & Johanna!:D Kastar in bild på lite av det jag fått, kom på att jag glömt massvis med saker och jag orkar inte stiga upp och fota eftersom att jag fotade allt igår... Haha
 
Presentkort på gina tricot
Presentkort på chili
Foundation
Sminkborstar
Foundation borste
Läppglans
Nagelack
Nagelack
Klister märken man stoppar på naglarna,  kommer fan inte på vad det heter haha.. 
Ögon och ögonbryns skuggor

Sminkväska / Nessecär
Mormors stickade tjocksockar, alltid lika mysiga!
Halsband
Tubhalsdukar
Caaash
Camouflage jacka
Klocka! Lyckades glömma fota insidan.. Värt? Ni får bild sen :)
Hårolja,  en favvo produkt!
Camouflage t-shirt
 
Det var sakerna jag har bild på iallafall + att alla släktningar inte kunde komma igår, vilket betyder att jag får mer presenter/pengar.. Wiho! Vann även på en trisslott, 30 jävla kronor. Nu har jag råd med en ny och ska vinna miljonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0