dödödödö!

Idag har jag frågat mig själv allt för många gånger varför jag ens steg upp imorse.. Har haft en helvetes dag, hela dagen.   Morgonen började med sovmorgon, vilket var ett plus men när jag sedan kommer till min första lektion så visar det sig att jag inte ens behöver vara på den heller (dvs jag kom till skolan 2 timmar för tidigt typ). Så sen när jag skull köpa en köttbullsbaugette i cafeterian lyckades jag självklart köpa en med rostbiff & potatissallad istället (och den är skitäcklig). Sen har vi klassfoto, jag blev skitful, såg ut som en fet pudel och jag vill inte ens prata om mitt enskilda foto. 
 
Detta foto var så fult att jag tror mitt självförtroende sjönk till botten, haha fan vad hemskt. Jag fattar inte varför jag är med på skolfoton varje år, jag blir ändå alltid så jävla misslyckad... Sen har den bara varit allmänt jobbigt och jävlig!! Skulle seriöst kunna rikta en pistol mot huvudet och trycka av.  Tror jag stannar hemma från skolan imorgon och bara sover. Det har jag fan förtjänat efter denna jävla dag! Nu ska jag gå och kolla om vi har något gott som jag kan dränka min ilska i, ska äta ihjäl mig tills på måndag då jag SKA återuppta min träning & förhoppningsvis bli smal till sommaren....
 
No love and no peace today. Mvh helvetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0