Väntar.. Och väntar..

Tjenixen! Tänkte ta och blogga lite när jag ändå inte har någonting bättre för mig.. Sitter just nu framför tven och kollar på då matte spelar. Skräll!  Väntar också på att klockan ska gå lite snabbare så jag kan få gå till bussen och åka iväg mot kalix. Har tid på grytnäs kvart i 3 sen ska jag ta mig hem och fara och handla lite till tacosen ikväll. Blir gomat och fredagsmys med Emelie & Johanna, det blir mer än bra! ♥ 
 
Nu ska jag tidsfördriva tiden genom att kolla facebook, instagram och läsa en massa kassa bloggar. Varför har alla "stora" bloggare börjat blogga så lite och så tråkigt? Hm. Kanske jag får ta tag i detta och skaffa en stor och bra blogg. Tycker ju synd om er övriga som inte heller har något liv som jag! Haha.. Skämt-o-sido.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0