trött123

Godmorgon... Ligger i sängen lagomt död och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig men dom verkar ju vara lite sega på det eftersom att dom sa att dom skulle ringa tio över. Vem sätter telefon tid typ 8 på morgonen? Det verkar som att ingen i världen har tänkt på dom som går hemma och faktiskt sover ut. 
 
Nä, ska vänta på att dom där ska ringa upp och så jag får någon bra tidjävel som passa någon buss + min moster som måste skjutsa mig till grytnäs från kalix... Finns det ingen bra tid som passar mig, mina bussar, min moster och mitt humör så skjuter jag dom alla och går runt med halsfluss. Peace
 
Mitt andra hem, haha. 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Hej, fin tjej och fin blogg! :D
Skulle vara jättekul om du ville kommentera/följa
min blogg oxå: elllenz.blogg.se

Ha en alldeles underbar helg, kram!

2012-10-05 @ 15:09:21
URL: http://elllenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0