trött som fan..

Åh! Har äntligen landat i sängen efter en dag med full rulle, först har jag haft skola till halv 2. Kom hem kring just efter 3, en köpare kom hit och köpte ett par ridstövlar av mig, jag for till luleå med familjen, käkade på china, for på hm, handlade mat och skit sen for vi hem och nu har jag just lagt mig i sängen och är helt slut i kroppen! Har blivit 150 kronor rikare idag av att fått sålt ett par ridstövlar, men dom försvann lika fort som jag hittade universums skönaste bh på hm, haha. 
 
Nu ska jag slå igång andra avenyn och se det, äta nötter och dricka loka tills ögonen faller igen, vilket inte lär dröja allt för länge. Imorgon är det fredag, jag slutar 11.20, ihelgen ska jag sova och göra absolut ingenting som dom senaste helgerna. Livet som nykterist är jävligt skönt, jag rekomenderar å testa det. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0