tråkiigt..

Goddagens! Stannade hemma från skolan idag, är less på min mage som gör så hemskt ont att till & med ligga i fosterställning i sängen är hemskt. Men har kommit på att vi har en vetevärmare (tror det heter så?) som man stoppar in i micron och den blir helt varm och gossig och lägger den på magen, fan vad underbart det är och så behöver man inte gå å värma den hela tiden heller, det är det enda som lindrar smärtan liitee.. 
 
Som tidfördriv idag har jag sett några avsnit andra avenyn, försöker bli klar med denna serie så jag får börja se någon ny någon gång, denna är nästan lite långtråkig. Förut brukade jag älska andra avenyn men efter att sett såå många andra bra serier så är andra avenyn långt nere på listan...
 
Råka klicka in på " The typical tonåring " på facebook, haha.. Så jävla dåliga!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0