tråkigt,

Åh! Känner mig som en ny människa efter en lång dusch med hårinpackning, skrubbning och rakning, fan vad jag ska sova gott i min renbäddade säng inatt, underbart att gnugga mina ben mot varandra och dom är helt silkes lena ♥   Haha, sjuk jag är. Men ni tjejer förstår vad jag talar om! 
 
Sitter nu och kollar på tv och tar det lugnt och försöker få reda på om jag har några lektioner eller inte, eller ah vet att jag har idrott iallafall, skönt med fredag imorgon. Endast två lektioner (om nu de blir av) sen tar jag lov, fy vad skönt & fan vad kul jag ska ha. Bara för att jag nu har varit nykterist i 5 veckor så ska jag få i mig lite alkohol också under lovet! Det har jag förtjänat, haha. 
 
 
Hahahhaha, klockren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0