torsdag, ni vet

Hallå! Idag har jag faktiskt varit duktig och tagit mig iväg till skolan, när jag kom till skolan fick jag veta att jag hade en lektion på morgonen och sen slutade jag, haha ahja. Skönt var det! Efter skolan for jag med Johanna & Elin och fikade på sjukan och sen åkte jag och Johanna hem till mig och här sitter vi!  Har suttit och tjorvat och hunnit baka kladdmuffins som vi glömde bort i ugnen och blev inte lika kladdiga som vi hade förväntat oss men dom var goda iallafall haha!  
 
Nu sitter vi och lyssnar på musik och väntar på att mamma ska komma hem så ska vi till bokan å kolla om dom har en grej som fattas till halloween, hoppaaas. Sen vet jag inte vad som händer, har jag tur så har jag ingen skola imorgon, vilket betyder.. ATT JAG HAR LOV! Men bara för det så kommer det vara lektioner.. Haha. Nu ska jag spela kort med Johanna och invänta mamsen, pusss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0