torsdag fifan

Bloggen är nog det sista jag prioriterar just nu. Idag har jag varit på skolan hela dagen, kom hem, sov och sen kom Johanna hit så har vi pluggat lite (men vi tog en paus till imorgon hahah), sen har vi varit tvungna å testa vattenpipan igen haha. Sen har vi bara spelat kort och svamlat på! Hon for nyss hem och jag har just kastat mig i sängen.
 
Imorgon är det fredag, fan så skönt. Har skola till 11.20 och sen ska jag vara på smart eyes i luleå 15.00 för att dom ska kolla så mina ögon mår bra utav mina linser och blablabla. Sen bli det chinamat för andra gången i veckan och sen ska jag och Johanna ha fredagsmys!!   Nu ska jag slå igång andra avenyn å sova, måste stiga upp 2 minuter tidigare imorgon för att jag ska duscha och ides inte göra det nu.. Orkar inte! Hahaha..
 
Bara jag som känner igen mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0