torsdag avklarad, fifan

Hallå! Är nu hemma från en heldag utomhus efter att vi har haft katastrof övningen, hade förväntat mig något mycket roligare men eftersom att ingen etta var skadad så var det ju kanske lite tråkigare eftersom att vi inte har någonting att göra då typ haha. Men nästa år är det våran tur att få va skadade å året där på!
 
Vi kom iallafall tillbaka till skolan kring 3 tiden och då inväntade vi halv 4 bussen och åkte hem. Nu sitter jag i köket och väntar på att Matte & Nicke ska komma hem med pizza. Åh vad gott! Hade ju tänkt äta det imorgon, men tjock som jag är lär det väl garanterat bli det då också haha! Nu ska jag vänta på att pizzan ska komma sig hitåt. Vi hörs väl senare eller så! Pusssis
 
2 bilder från katastrof övningen!
"Stämpel" av polisen så dom vet att vi kommit i land och är levande, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0