tisdag

Idag är det tisdag, eller ja tisdagen är ju snart slut men har varit en ovanligt bra dag även fast min mage och mitt illamående inte vill sammarbeta med mig. Varför ska jag alltid må dåligt på något sätt?! Kommer sluta som drog missbrukare med tanke på hur mycket mediciner jag käkar per dag, haha det är sjukt. 
 
Iallafall dagen har rullat på som vanligt, nu sitter jag framför tven och plugg strejkar. Har historia prov imorgon och hur mycket jag än plugga så fastnar ingenting, varför ska det vara så svårt för mig att lära sig skit ointressanta saker? Hm.. Nu ska jag strejka mot pluggandet tills mamma går och skriver sammanfattning om alla sidor jag ska plugga på så jag bara behöver läsa typ det viktigaste.  Ska plugga från sida 7-52 och lovar att 30 sidor är typ onödiga. 
 
Från det ena till det andra så har det börjat snöa idag och det är nu ännu mera snö på marken än på bilden (men det kommer väl regna bort innan veckans slut). Jag brukar hata att det kommer snö, men på något sätt har jag saknat det och inte klagar alls! Nu måste jag verkligen köpa en vinterjacka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0