tisdag avklarad!

Tjoho! Har precis kommit hem från skolan, eller ja kom hem för ett litet tag sen om man ska vara på pricken. Nu har jag landat i sängen och ska ta mig en powernap, sen kommer Johanna hit och kockar med mig och sen ska vi ta och plugga! 
 
Idag förstår jag inte ens varför jag for till skolan, kom till skolan och hade en halvtimmes lektion sen fick vi veta att vi hade slutat och att engelskan också var inställd. Bra att lärarna kan meddela sånt i tid, imorgon har vi sovmorgon till tio över 12. Fan vad skönt. Det betyder att det inte är lika jobbigt att gå till halv 4 då haha ;) Nu ska jag se andra avenyn och ta mig en tupplur kanske. Vi hörs senare!:D
 
Har seriöst inga bilder att dela med er, ni får följa mig på instagram där jag uppdaterar nästintill varje dag, flera gånger om dagen.  ---> eveliinaeriksson ,  follow me
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0