tisdag

Hallå! Idag har jag faktiskt inte legat i sängen och degat hela dagen utan steg upp vid nio och for iväg till kalix just före tio eftersom att jag & Linn skulle till vårdcentralen och ta hpv sprutan! Och jag överlevde faktiskt, dock gör det alltid onödigt ont när dom trycker in jävla vaccinet haha. Huvva! Sen bjussa mamma på lunch på 11ans, sen for jag hem och gjorde inte mycket. Tog mig en powernap tills jag blev väckt av willy som tyckte jag hade sovit klart..
 
I eftermiddag har jag ätit god middag men heela familjen och tjorvat på och så. Nu sitter jag och väntar på att Linn & Matte ska bli klara så ska jag följa med pappa å skjuta som till Matte så jag kan passa på att övningsköra, om det nu inte är allt för halkigt dvs.. Har snöat på som fan inatt och sen har det regnat på det så det är äckligt slaskigt och halt utomhus.. Usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0